Ο Nathan έχει προχωρήσει αρκετά το ίδιο το παιχνίδι, με πρώτο πρόβλημα που λύθηκε το λεγόμενο pathfinding δηλαδή τον τρόπο μετακίνησης του παίκτη σε συγκεκριμένο σημείο. Μετά από μερικές δοκιμές καταλήξαμε σε αυτό που βλέπετε στο παρακάτω παράδειγμα:
Κάντε κλικ κάπου και θα δείτε τη διαδρομή που θα ακολουθήσει το βελάκι μέχρι να φτάσει εκεί. Μοιάζει απλό αλλά στην πραγματικότητα είναι αρκετά σύνθετο καθώς χρειάζεται αρκετή τριγωνομετρία αλλά και τήρηση διάφορων περιορισμών (πχ να μπορούν να οριστούν περιοχές που δε θα μπορεί να "πατήσει" ο χαρακτήρας).
Στο επόμενο στάδιο ο Nathan πρόσθεσε ένα avatar (χαρακτήρα) που περπατάει σε ένα δωμάτιο ενώ ταυτόχρονα πρόσθεσε και τη δυνατότητα ομιλίας:
Λίγο καιρό μετά προσθέσαμε το κανονικό πάντα και κάναμε ένα stress-test για να δούμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αν έχουμε (υπερβολικά) πολλά πάντα στον ίδιο χώρο:
Φυσικά όλα αυτά δεν είναι ακόμα δεμένα με τον κεντρικό υπολογιστή που θα συγχρονίζει τις κινήσεις όλων των παικτών. Αυτό ήταν το επόμενο στάδιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου